BUKOWINA T.               BIAŁKA T.               BRZEGI               CZARNA GÓRA               GROŃ               JURGÓW               LEŚNICA               RZEPISKA       

Przetarg ograniczony

Położenie dywanika asfaltowego na drogaeh gminnych w miejscowości: Bukowina Tatrzańska, Czarna Góra, Rzepiska i Brzegi.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)? Nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Wójt Gminy ul. Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska woj.małopolskie Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Stanisław Madeja Telefon 018 20-77-202 w. 42 Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL) inwestycje@bukowinatatrzanska.pl www.gmina.bukowinatatrzanska.pl 1.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE Taki jak w pkt. 1.1 1.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻINA UZYSKAĆ DOKUMENTACJĘ Taki jak w pkt. 1.1 1.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Taki jak w pkt. 1.1 1.5) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO* podmiot prawa publicznego SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.OPIS II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane Wykonanie 11.1.4) Czy jest to umowa ramowa?* Nie 11.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego* Położenie dywanika asfaltowego na drogaeh gminnych w miejscowości: Bukowina Tatrzańska, Czarna Góra, Rzepiska i Brzegi. 11.1.6) Opis/przedmiot zamówienia Zadaniem objęte jest wykonanie nawierzchni żwirowej o grb. 10 cm z kruszywa łamanego o śr. O - 60 mm., pod nakładkę asfaltową, wykonanie rowów odwadniających ora/, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, zgodnie z załączonym przedmiarem robót na drogaeh gminnych w miejscowościach: Bukowina Tatr/ańska, Czarna Góra, Rzepiska i Brzegi. 11.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Bukowina Tatrzańska, Czarna Góra, Rzepiska, Brzegi. KodNUTS*: II.1.S) Nomenklatura 11.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)* Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot 45.23.31.20-6 Dodatkowe przedmioty 11.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC) 11.1.9) Podział zamówienia na części Nie II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy). Nie 11.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA 11.2.1) Całkowita wielkość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) około 10.000 m2. 11.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i moment, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe). 11.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach: 6 (licząc od momentu udzielenia zamówienia) SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 111.1.1) Wymagane wadia i gwarancje 13 000.00 zł 111.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odesłanie do odpowiednich przepisów Wartość faktur przejściowych nie może przekroczyć 70% wartości umowy. Podstawą do zapłaty będzie kosztorys powykonawczy oraz protokół częściowego odbioru elementu robót. Odbiór i rozliczenie robót fakturą końcową nastąpi po wykonaniu i odbiorze końcowym robót będących przedmiotem umowy. Termin zapłaty faktur częściowych oraz faktury końcowej wynosi 30 dni od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu, wraz z protokołem podpisanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 111.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia 111.2) WARUNKI UCZESTNICTWA 111.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne l. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19. póz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wnioski o dopuszczenie należy składać na pobranym od Zamawiającego formularzu wniosku wraz z załącznikami. Wniosek oraz dokumenty i formularze potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu należy spiąć w jedna całość, a strony ponumerować. Zaleca się ułożenie dokumentów w kolejności podanej przez Zamawiającego. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W wykazie robót należy przedstawić wyłącznie te zadania, które spełniają wymagania Zamawiającego. 3. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy spełnią przedstawione w ogłoszeniu wymagania i warunki w liczbie nie mniejszej niż 5, a w przypadku gdy większa ilość Wykonawców spełni podane wymagania tych z nich którzy wykażą największą ilość zamówień określonych w pkt. III.2.1.3, póz. 2. 111.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Należy złożyć oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu na druku stanowiącym załącznik nr 1. 3. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 2. 4. Należy złożyć oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na druku stanowiącym załącznik nr 3. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 111.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny ofertowej brutto. 2. Należy przedstawić informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość zgromadzonych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 zł. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert(na kwotę może składać się opinia z kilku banków, w których Wykonawca posiada rachunki). 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. Ul.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Należy przedstawić wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania: koparka l szt.. spycharka l szt., walec stalowy I szt., samochody o ładowności do 15 t 2 szt., wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym l szt., układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych l szt., walec stalowy gładki l szt., walec ogumiony l szt., skrapiarka l szt. Mieszanka mineralno - asfaltowa, musi być dostarczana z technologicznie uzasadnionej odległości przy spełnieniu warunku zachowania temperatury wbudowania. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót mogą być protokoły odbioru robót lub referencje. Z wykazu musi wynikać że Wykonawca zrealizował należycie przynajmniej dwa zadania o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż: 600 000,00 zł każde. W przypadku gdy wszyscy wykonawcy spełnią ten warunek, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert tych z nich, którzy wykażą największą liczby zadań spełniających powyższe wymagania. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. Należy wskazać przynajmniej jedną osobę na stanowisku kierowniczym posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów. Do wniosku należy dołączyć pisemne oświadczenie, danej osoby że będzie ona pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji powyższego zadania, kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do izby. 111.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI 111.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu? Nie 111.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia? Tak SEKCJA IV: PROCEDURA IV.l) RODZAJ PROCEDURY Przyspieszona ograniczona 1V.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej (o ile dotyczy). Istnieje pilna potrzeba podpisania umowy z Wykonawcą robót, co umożliwi pozyskanie środków z zewnątrz na realizację zadania. IV.1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia IV.1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert 5 1V.2) KRYTERIA OCENY OFERT A) Najniższa cena IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego ZP/3411/26/2005 IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych Dostępne do 26/10/2005 Cena 0.00 Waluta EUR Warunki i sposób płatności Należy pobrać od Zamawiającego wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data 26/10/2005 Godzina 10:00 IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów Przybliżona data 28/10/2005 IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski 1V.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert IV.3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwierania ofert Wszyscy zainteresowani IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce Data 26/10/2005 Godzina: 10:30 Miejsce Urząd Gminy, ul. Długa 144, 34 - 530 Bukowina Tatrzańska, pok, nr 2 (sala narad) SEKCJA VI: INNE INFORMACJE VI.1) CZY PUBLIKACJA OGŁOSZENIA JEST NIEOBOWIĄZKOWA? Nie Vl.2) O ILE DOTYCZY, WSKAZAĆ, CZY ZAMÓWIENIE MA CHARAKTER POWTARZAJĄCY SIĘ OKRESOWO ORAZ PODAĆ PRZYBLIŻONE TERMINY PUBLIKACJI KOLEJNYCH OGŁOSZEŃ VI.3)CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE? Nie Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia V1.4) INFORMACJE DODATKOWE Ogłoszenie zostało przekazane prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.10.2005 r.

powrót


wydrukuj dokument   wyślij znajomemu   ilość wyświetleń 1458
URZĄD GMINY

Kontakt

Rada Gminy

Sołtysi

Szkoły

Przetargi

Zapytania ofertowe

Aktualności

OCHRONA ŚRODOWISKA I GOSPODARKA ODPADAMI

EKODORADCA

Budowa systemu kanalizacji zbiorczej i oczyszczalni ścieków w Gminie Bukowina Tatrzańska

Koncepcja budowy drogi gminnej ul. Pod Grapą – Kotelnica Białczańska wzdłuż potoku Czerwonka

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

GMINNY PROGRAM REWITALIZACJI

Koty i psy

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Rejestr placówek publicznych

Rejestr placówek niepublicznych

Gminne Centrum Rekreacji i Sportu w Białce Tatrzańskiej


   


 


 
 


 


 

 
 

 
 

 

Informacja dla Mieszkańców gminy, którzy uczestniczą w projekcie odnawialnych źródeł energii pn. „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego” [więcej...]

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 


 

PAŃSTWOWA STRAŻ RYBACKA INFORMUJE

Znalazłeś wnyki w czasie spaceru w lesie? Nie ruszaj ich z miejsca, zapamiętaj lokalizację i przekaż tę informację do Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie. Posiadasz informację o osobie, która może kłusować, a nie wiesz komu to zgłosić? Również przekaż tę informację do Państwowej Straży Rybackiej.[więcej...]

 

 

 

 
 


 
TAXI