Bukowina Tatrzańska dnia: 10.08.2017
Znak:IZW.271.10.2017
Do wszystkich uczestników postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Informacja
o unieważnieniu postępowania
Informujemy, iż na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie: „ Remont drogi rolniczej dz. nr ewid. 1739 w miejscowości Rzepiska wraz z odwodnieniem, Etap I – Odprowadzenie odwodnienia do pot. Bryjów, Etap II – Remont drogi rolniczej dz. nr ewid. 1739 w miejscowości Rzepiska, gdyż: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert w dniu 01.08.2017r. Zamawiający podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zadania, 123 415,00 zł.
Porównanie ofert: Złożono jedna ofertę
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena (brutto)
|
Termin wykonania zamówienia
|
Okres gwarancji (miesiące)
|
1
|
Firma Handlowo-Usługowa „STACHOŃ”, ul Kościuszki 9,
34-520 Poronin
|
151 927,88 zł
|
do 10.09.2017
|
51
|
2.
|
KIERNIA Sp. z o.o.
Ratułów 208, 34-407 Ciche
|
245 783,15 zł
|
do 15.09.2017
|
51
|
Równocześnie zawiadamiamy, iż wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania mają Państwo prawo wnieść odwołanie w terminach i formie określonych w art. 180 i 182 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.